.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند. وزیر سابق کشاورزی به ۳ سال زندان محکوم شد/ ۴۵ نفر در پرونده چای دبش تفهیم اتهام شده اند
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند . رئیس‌جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند .(ادامه)
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند. رئیسی آخر هفته به مازندران می آید
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت، به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور منصوب شد. سید محمد حسینی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور شد
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت، به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور منصوب شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ... «حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت/ یک مازنی جایگزین احتمالی
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...(ادامه)
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد. انتقاد دفتر مراجع عظام تقلید به تحریف اخبار دیدار رئیس جمهور
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد.(ادامه)
شمال نیوز : از اصل سفر رئیس جمهور مهمتر  نتایج مصوبات دور اول سفر و تصمیمات تازه و مصوبات جدید است که باید بطور جد از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مازندران پیگیری شود .

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به مازندران / آنچه در این سفر اهمیت دارد
شمال نیوز : از اصل سفر رئیس جمهور مهمتر نتایج مصوبات دور اول سفر و تصمیمات تازه و مصوبات جدید است که باید بطور جد از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مازندران پیگیری شود . (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رئیس‌جمهور از نمایشگاه کتاب و مشخص شدن ۲۹۰ نماینده مجلس و پایان رقابت‌های انتخاباتی در کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
بایدن کیم را رئیس‌جمهور کره جنوبی کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای انتخابات ریاست جمهوری در کالیفرنیا، رهبر کره شمالی را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم در طول جنگ غزه اذعان کرده است. اعتراف نتانیاهو به تلفات سنگین در جنگ غزه و اختلاف با بایدن
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم در طول جنگ غزه اذعان کرده است.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت. شهربانو منصوریان رفتار زشتش را توجیه کرد
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.(ادامه)
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد. اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم و آخرین تحولات حمله صهیونیست‌ها به رفح پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۸ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان و کارگزاران حج و دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با فرمانده معظم کل قوا پرداخته‌اند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد. سفر احمدی‌نژاد به مجارستان +عکس
محمود احمدی نژاد به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند. درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار اعمال محدودیت در کمک این کشور به رژیم صهیونیستی شدند.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است. طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد. چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد. حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 653 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.797 seconds.